pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

sâmbătă, 19 noiembrie 2016

2013, 2014, 2015, 2016

Jap, jap au trecut anii. Cei mai frumosi si mai grei pentru mine. Caci s-a nascut Maia care a devenit universul meu. Am avut parte de o sarcina grea, lauzie si mai grea, maternitate lunga. Inca nu am iesit total din maternitate.
Eu cu Maia, caci Flo a dus greul si pentru noi. Pe Flo l-ati gasit la targurile din Cluj ale Asociaitiei,, prin Ardeal, la targuri medievale in principal, cu Produs de Cluj.
Urmeaza luna decembrie, luna Targului de Craciun. Asa va fi si anul acesta.
Incet-incet imi intru in forma si incep sa pun  in aplicare proiectele ce le-am tinut atata timp in asteptare. Sunt nerabdatoare sa ajung la zi, ce-i drept, multe am de aduc la zi. Sper sa reusesc, imi urez succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics