pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

joi, 24 iunie 2010

catalog made in ...cluj: dati mai departe

m-am lamentat destul ca is pe dinafara cu ce se intampla in cluj, e cazul sa trec la fapte. la lansarea revistei atelierul toti expozantii au fost din cluj si eu bineinteles n-am cunoscut aproape pe nimeni. ei bine, situatia asta vreau sa ia sfarsit ce imi propun e sa adun cat mai multi artizani sau altfel de creatori care au produse de prezentat si sa strigam catalogul. anuntati-va colegii, prietenii, sunt pe urmele voastre! 

cine vrea sa participe si/sau sa-mi fie complice sa raspunda un online prezent pe mail la cosminapacurar@gmail.com

ce am nevoie de la fiecare: cateva imagini cu ce produse va mandriti (si cu voi daca asa va cade bine) si un cv, nu din ala scortos, ci o scurta prezentare sau mai lunga, caz in care punem mai putine imagini pe pagina.

mai jos sunt cateva linii directoare pentru prezentare, sa nu iasa o bulibaseala:

- cand ai inceput sa practici un mestesug

- in ce conditii ti-ai dezvoltat arta

- cum a evoluat arta ta (eventuale studii, premii-ma refer si la blogging, expozitii- ma refer si la targuri)

- produse de referinta, tehnici si materiale folosite, forme si culori preferate

- ce public vizezi prin creatiile tale

- conditii pentru comenzi

- unde esti de gasit, in afara de mediul online (daca e cazul, diverse magazine, targuri de profil)

- meseria actuala si legatura cu artizanatul

- o persoana se recunoste in cartile ce le citeste, filmele pe care le urmareste, muzica pe care o asculta si de ce nu alti artizani. numeste cate trei din fiecare.

- unde te vezi in viitor

precizati si numele sub care vreti sa apareti deoarece ordinea va fi alfabetica ei bine, m-am razgandit. ca sa nu iasa harababura, ne vom aseza tematic.

temele vor fi: bijuterii, jucarii, decoratiuni, si mai ziceti voi care unde v-ati incadra...

vreau sa subliniez ca acest catolog e pentru inceput munca voluntara farmest si a celora care vor sa apara in catalog si dau mai departe cunoscutilor lor. ce urmaresc e sa ne adunam intr-o gasca si daca ne dovedim perofesionisti ce va iesi va fi la fel de profesionist.

bun, i-am dat drumul.p.s.

am de gand sa-i anunt cu surle si trambite pe primii care raspund pozitiv la initiativa noastra, deoarece ne incarca cum un bine-asteptat entuziasm de inceput.

ma omoara cat de greu se misca totul. si mi-am dat seama ca si artizanii sunt tot romani, deci trebuie sa fac valuri mari ca sa ne adunam cativa. e drept ca n-am apucat sa facem nici noi pagina de garda, dar astept sa treaca vacanta si sa ma ocup serios de catalog. pana una alta am adunat o mica lista pe care o voi prezenta aici cu cei care n-au fost greu de convins.

ok, prima lista:

cristina farcas - default

adriana si lucian soit - default

jasmin blanc- prima care mi-a raspuns cu entuziasm.

zebru - ei bine, datorita ei m-am hotarat sa schimb ordinea. pentru ca pe majoritatea listelor e printre ultimii. pe a mea, no way, pe lista mea e fruntasa.

leti - obligat fortat

murano girls - v-am spus ca fac tot felu de animalute si ca sunt iremediabil indragostita de testoasa de ele.

gabriela popescu - pe langa altele ea reprezinta revista atelerul in urbea noastra.

flora - o rog sa ma contacteze, deoarece imi da eroare la adresa ei de mail si nu stiu pe unde s-o caut.

laura raduta - sau mai bine spus ghemotoace; inca nu i-am cunoscut personal, desi au fost la artboutique3. pe mine m-a batut soarele in cap si abia acasa, din amintitri i-am identificat cam pe unde au stat. na, nici ei nu m-au tras de maneca. va spun ca sa se stie, daca ma manifest ca de pe alt taram, scuturati-ma ca ma trezesc.

curcubeul din tine - in prima faza am crezut ca-s frati, apoi am crezut ca una dintre dintre surorile din bucuresti este ea, ca pe cand sa plecam aflu ca sunt din cluj - s-a intamplat tot la artboutique 3- tot cu efectul soarelui asupra-mi. oare m-au crezut ca autogara e mai confortabila?

bun, fiecare nume are link, da pe pagina de pe blog. 

intre timp am mai sapat, asa ca sunt mai multi in plan. insa urmatoarea miscare va fi pagina de garda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics