pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

miercuri, 25 august 2010

de impresionat

invalamaseala de sibiu-rock-tobe-serj fara bis- mutat bagaje dintr-o camera in alta- fany oprit la alimentare-lipsa de aer-inceput de sufocare- telefon-anunt mare- acasa- nici un repaos- desfa bagaje fa bagaje- dormi o ora-plecat in vama- ajuns in vama vreau acasa in patul meu- gasit loc de dormit- facut baie- facut baie- soare -baie.
in vama am prins si stufstock si un targ de care ne-am lipit. am dormit de amiaz precum pruncii. ne-am intors pe la buzau si intorsura- magnific- fuck dn1- vazut munti-imbratisat copaci-incarcat baterii- acasa somn doua zile.
acum ce ne-am mai dezmeticit pot fi coerenta. am aflat ca targul olarilor nu e organizat doar de astra si se va intampla in piata mare. in piata mica navalesc restul printre care si noi. habar n-avem in ce conditii, nu-i bai. avem putin timp de pregatit targul si multe de facut. m-am plictisit de aceleasi miniaturi chiar daca le tot schimb infatisarea, am nevoie de noi experimente dar n-am timp de ele acum. nu-mi revin din oboseala, nici nu ma mir, acum cinci luni sa ajung la toaleta era o aventura acum bantuim prin tara fara jena. nu stiu cum a trecut luna august, singura legatura cu timpul e ca mi se termina dozele la medicament. cum, iar, dar abia l-am inceput!? mi-e dor de mine, imi place cand stau sa-mi cuget ideile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics