pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

miercuri, 1 septembrie 2010

o destainuire

mi-a facut-o flo in vama. a pronuntat cuvantul magic "pot picta". de o vreme incoace, vreme in care nici macar eu nu eram in peisajul lui, flo s-a oprit din pictat. eu insami n-am vazut nici o lucrare de-ale lui. nici imagini dupa vreuna. traind din chirie in chirie s-au pierdut undeva pe drum. multe lucrari s-au pierdut pe acest drum. eu am asteptat rabdatoare sa isi redea drumul. si aflandu-ne frumos pe plaja in vama a luat o piatra in mana si atunci s-a intamplat. si eu ca o sotie adevarata m-am apucat sa culeg pietre. si am tot cules, bine ca n-a trebuit carat in spate bagajul. le-am intins desigur, la vedere si astept urmatorul pas. acum a mers sa-si ia pensule entuziasmat ca agasit un magazin cu de toate pentru artisti. asa sa fie, eu sunt pregatita, am sa stau cu camera foto dupa el sa imortalizez fiecare miscare. cu speranta de la mai mare, ca oi fi eu nevasta dedicata, dar niste pietre nu ma arunca in extaz. dar e un inceput, orice inceput e bun oricum. pana la viitoarele idei voi avea si vom avea parte de pietre cu insemne, grafisme si scrieri vechi. doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics