pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

joi, 30 septembrie 2010

de prin bucatarie

de vreo cateva saptamani daca e joi, e pe baza de fieratanii. de ce? pentru ca la fier vechi e zi program cu publicul. da, se merge mai ceva ca la spital. doar joia. in celelate zile poti sa-ti dosesti una-alta.
cum am reusit sa scap de traforaj, pe care l-am exilat la cojocna, ca tot omu, am adus in bucataria noastra o presa si o menghina, sa dea frumos cand ne vin musafiri.
insa cele mai mari probleme existentiale "si de cuplu" mi le da slefuitorul si polizorul. nu intru in detalii cum ar fi : toate servetele de bucatarie sunt umplute cu pasta de slefuit sau ca rumegusul se depune pe mobila precum zapada, nu, doar marchez momentul ca sa avem de ce rade mai tarziu. si nu, nici nu ma intereseaza ce tineti voi prin bucatarie, imi ajunge imaginatia lu flo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics