pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

joi, 30 septembrie 2010

devenim eco-friendly?

da bineinteles. nu stiu insa in ce moment ne-am declansat respectul fata de natura, ma rog, noi intotdeauna am respectat natura, doar ca acum vorbim cu cuvinte la moda. cum se stie, eu bag in mine zilnic tratamente ce-mi agreseaza fizicu care devine tot mai fragil pe aceasta cale, asa ca de voie de nevoie tre sa reduc chimicalele din alte parti. al doilea motiv pentru care am facut ceea ce veti vedea in imagini este acela ca buretele de baie proaspat achizitionat pute de-mi muta nasul. si cum inca tre sa scap de bronzul de la mare, imi trebuie un scrub care sa-si faca efectul.
si fara prea multe introduceri, va prezint colectia toamna-iarna in materie de curatare in prieteni(r)e cu natura. de ce? pentru ca prima regula e sa fie biodegradabil si a doua regula e sa reziste mai mult in timp. asta am pus-o de la mine, da oricum nu va mai umpleti gunoiul cu tot felul de chechereche care daca trageti linia va si costa mai mult. asta o stiu de la jovis care a sapat mai mult si de mai demult la tema aceasta si are niste argumente tehnice care mie mi-au atras atentia. ce nu ni se spune insa la lectia de ecologie e ca nu intra in calcul si comoditatea. dar noi suntem fete harnice si istete, deh.

iar acum, prin fata ochilor vostri va trece acum manusa de baie

precum vedeti, e cu manere, eu de obicei ajung la niste alunecari cu sapunul in ochi precum in filmele cu prosti, asa ca nu prididesc in nici o masura de protectie.

urmeaza discul abraziv pentru fata


...masajul facial care va va lasa fata de nerecunoscut. (imi suna a film de groaza, da alta potrivire n-am gasit)



apoi, nelipsitele demachiante. (nelipsite pentru cine se machiaza, nu-i treaba mea aici, ca deja domeniul imi depaseste posibilitatile, dar sigur sunt necesare)



si ultimul, dar nu cel de pe urma, vedeta colectiei, saculetul, pentru ca imi place modelul de numa si pentru ca de mult caut o metoda mai rapida pentru impachetat. (asta in alt episod)


instructiune dupa aplicare: dupa folosire se ia fiecare si se introduce in saculet, astfel incat in final sa arate precum un ghemotoc, asa:



se leaga frumos cu snuruletul si se arunca in masina de spalat.
cine e cuminte mai primeste inca un saculet, pentru sapun(neaparat de casa, si neaparat sa contina substante cat mai naturale, obtinute prin presare si nu rafinare, ca sa nu spun bio, altfel consider ca nu-i cuminte)
si se toooot repeta operatiunile pana iasa toate atele din ele, semn ca e cazul de un nou stoc.

sa le vedem inca o data pe toate

3 comentarii:

  1. asa brose faine ar iesi din bureteii astia ai tai :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ehh, pai in prima faza asta au fost. da tre sa le gasesc o modalitate sa-i intaresc. altfel se ofilesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. eh.suprapusi vreo 2,3 ...doar is brose.nu ciocane :))

    RăspundețiȘtergere

Web Statistics