pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

marți, 26 octombrie 2010

de speriat?

nu am pregatit nimic de halloween, nu. sincer, ne rupe plictiseala cu evenimentele astea. oricum, noi nu prea functionam dupa o ritmicitate vecina cu ciclurile anotimpurilor si sarbatorilor de peste an. imi va fi destul de greu sa lucrez pentru craciun in rosu verde si alb. ma gandesc insa la fulgi de nea si la natura vesnic verde.
m-am apucat de white fairy pentru ca aveam nevoie de o reducere drastica din culori. dupa ce mi-am facut de cap trebuie sa redevin sobra. am adunat deja cateva piese si vor mai urma. plus ca mi s-a pus pata pe podoabe si am deja cateva modele gandite si produse de mine, din croset desigur. deocamdata sunt simple, dar am de gand sa fac combinatii cu lemn, piele si sac. pentru ca cine ma cunoaste stie ca sunt aproape un antitalent la imbodobit si prima data cand am luat o bucata de piele in mana nu mi-a iesit decat o copie a unei flori marca leti(nu spun plagiat, deoarece i-am cerut binecuvantarea), ceea ce m-a aruncat in stari ciudate care m-au convins sa-mi tin ochii in peretele alb si sa-mi scot ideile din putul propriei gandiri, nu al altora. oricum ea e de vina ca bijuteriile ei mi se lipesc pe retina si nu-mi mai dau drumul. insa mare mirare ca mi-a iesit ceva care culmea cum le-am scos la vanzare, cum le-a dat. va dati seama cum mi-a urcat nivelul si m-a cuprins entuziasmul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics