pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

joi, 11 noiembrie 2010

mea culpa

pentru ca stiu ca blogul asta ar trebui sa fie loc de imagini cu lucrarile noastre. sau macar trimitere la poze. sau sa nu ma tot trezesc eu vorbind si consumand aer.
mai zic una, se pare ca perioada moflea a trecut, am lucrat sa stiti, doar ca am uitat (adica n-am mai apucat) sa facem poze. si acum in mod normal aplicam tactica de a cersi de la altii care au fost inspirati sa ne ia la chip noutatile. caci le avem. croseturi de-a mele supradimensionate de data asta, plus o noua tura de-a lu flo cu aceeasi metoda aquaforte. (nu, nu s-a plictisit de aquaforte, deci n-o sa-l vad degraba cu pensula in mana). de ce am eu fixu cu pictura, cand el e grafician, nu stiu. poate ca ma las influentata de simtul comun care spune: ce artist e acela care nu picteaza!? pai stai domle ca nu-s pictor: nu conteaza, ia pensula si presteaza. nu va intrebati de ce o iau pe ulei, e doar efectul supradozei de magneziu de zilele trecute. and now za pink rulz.
asadar, mai urmeaza o colectie pe care o gandesc eu pentru flo (adica sa facem loc artistilor si noi amatorii sa stam sa admiram - sau mai bine spus, gagicile sa nu se murdareasca pe manusite). i-am gasit si nume, va avea si explicatii la purtator, nu va spun inca, n-aveti decat sa dati un search si sa vedeti pe unde dati de hierofanie, mai multe nu va spun, inca.
si desigur flo coace si el ceva, ca totusi el e cu ideile, vrea sa duca la capat aquaforte sa se vada, pentru cine nu stie, finalitatea unei astfel de tehnici de gravare. va iesi o gravura, ce altceva. ma rog, sper ca mai multe.
iar eu imi voi continua dansul pinguinului si voi scoate pe banda rulanta locuitori ai vestitei ferme, care desi inca inexistenta va avea parte de colindatori. in mintea mea e vie, populata si functionala, dar ce nu incape in mintea mea!? cu totul altceva decat ar trebui, dada stiu. la ce avant am acum, m-as duce sa pozez ceva sa nu-mi uit ideea, dar nu e lumina pentru asta si maine, ohh, maine va fi o noua zi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics