pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

marți, 7 decembrie 2010

pregatire

as vrea sa aduc aminte pentru ce ne pregatim noi zilele acestea. pentru ce se va intampla din data de 25. aceasta sarbatoare ne este data. ne este data pentru ca noi avem obiceiul sa ne secatuim puterile prea repede si sa nu ne mai intoarcem la sursa. aceasta sarbatoare ne este data ca sa ne incarcam sufletele din nou. e ca un val care va trece peste noi. luna aceasta cred ca e grea pentru toti. este solicitanta. putini sunt cei linistiti si fericiti luna asta. dar nu-i nimic, in 25 vom primi o noua doza. e bine sa o primim, e bine sa ne gandim si la asta. e bine sa lasam deoparte concretul si sa acordam si celorlate fete ale vietii noastre atentie. eu va spun ca is pe cale sa ma prabusesc si deja am dat-o in isterii, dar ma intind cumva pana in 25. mai am atatea de facut si atat de putin timp. stiu ca intampla asta pentru ca nu mi-am dozat corespunzator puterile nici anul acesta. dar anul acesta a fost mai bun ca anul de dinainte. poate ca de acum incolo voi sti mai bine cum sa suflu. voi ce suflu aveti si inspre ce il indreptati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics