pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

miercuri, 8 decembrie 2010

evenimente de luna asta

ma gandeam ca va trece ceva vreme pana voi pomeni de ceva targ, insa...din 13 pana in 23 suntem in foc continuu. adica l-am evitat pe span si am dat de ma-sa. din start va spun ca eu o sa caut orice motiv sa ma sustrag operatiunii de vanzare. ma gandeam ca daca prind ceva experienta, ma voi obisnui, dar mi-e tot mai greu, plus ca e o luna simptomatica si aerul se restrange.
cu siguranta n-o sa scap si o ma vedeti facand umbra pardoselii din iulius mall intre 13 si 17. as fi spus de decor, dar decoratiunile sunt chestii dragute si simpatice si eu exact asa nu voi fi. imi pare rau ca trebuie sa fiu sincera si sa stic toata imaginea idilica despre artizanat, dar sa stau ore in sir pe un scaun si sa fac frumos pentru mine e o corvoada si n-o sa reusesc sa ma prefac ca-i altfel. si uite, sunt sincera cu riscul de a-mi face un deserviciu. deoarece lucrez cu drag, avem multe lucruri noi, am evoluat un pic, suntem mai practici, mai entuziasti, suntem in multe feluri frumoase care sper ca lucrarile noastre le vor transmite, noi asa le-am programat, insa nu suntem vanzatori, asta e.
si dupa 17 urmeaza tot 17, adica din 17 pana in 23 in piata matei, afara, va dati seama ca nu m-as duce nici macar sa vad cum arata standul si cine mai e, ma rog, nu stiu ce va fi. acest targ are aceeasi organizatori ca cei de acum de niculas, adica breasla mestesugarilor din transilvania. aici sunt date despre ei. breasla la care poate flo va adera, pentru ca eu trag inspre asociatia mesterilor traditionali din cluj, daca ma vot primi, daca nu, eu tot inspre traditie trag ca tare mi-a cazut la inima cand ne-a numit doamna de la muzeul astra mesteri populari. si nu numai din ast motiv, am eu tendinte destul de clar conturate in mintiuca mea si pe care, cu timpul le voi pune tot mai mult in practica.
nu uitati nici de artboutique care sunteti intre 17 si 19 la sibiu, noi nu vom fi de data aceasta.
aaa la expo transilvania pana in 12 inca mai e targul de cadouri, murano girls au stand acolo si le-am plasat niste chestioare de-ale noastre.
asaa, daca mai e ceva, va anunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics