pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

joi, 13 ianuarie 2011

comunicat

trebuie sa va anunt ca nu sunt doar desteapta si frumoasa, ci si oficial mestera. adica membra a Asociatiei Mesterilor Populari Clujeni. unii mi-ar pune sub semnul intrebarii prima calitate mentionata datorita mandriei ca fac parte din aceasta asociatie. mda, am descoperit aceeasi lume "mirifica" ca a artizanatului, insa, cantarind intre artizan si mester popular il aleg pe al doilea. nu sunt inca, dar asta imi propun. am crescut cu Fat-Frumos, am mancat basm pe paine, m-am hranit cu fantastic si nu pot descrie ce emotii imi da traditia populara. emotii ce merita dezvoltate si promovate. in procesul de transformare intr-o femeie veritabila, partea cu pastratoarea traditiilor imi convine de minune. si cred ca in acest fel voi avea ocazia sa intalnesc pe cineva care sa ma initieze in astfel de obiceiuri. nu ca e un motiv suficient de puternic!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics