pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

marți, 25 ianuarie 2011

give(bwe)away




aici sunt detaliile. nu ma puneti sa explic ca habar n-am ce inseamna giveaway. am inteles ca e pe baza de primit ceva moca dupa noroc daca se indeplinesc unele cerinte. leti asteapta de aici o critica constructiva. eu nu pot s-o critic, caci asa ma manipuleaza estetic incat n-am ce spune negativ despre ea, caci daca inca nu stiti, leti este guru-l meu in materie de bijuterit. dar s-a scapat si a zis sa scriem ce ne trece prin cap, acel "si va nemultumeste profund" eu l-am luat gramatical ca facand parte dintr-o enumerare, caci, da, nu-mi plac bwe-urile pentru ca n-are ce sa nu-mi placa la ele. clar!? insa cum pusculita mi-a explodat, ramane sa imi rontai cuticulele pana la tragerea la sorti. pentru mine e o ocazie sa pun o poza cinasha aici. ca faza cu sortii e ca si cu destinu...

http://bijuteriiwhatelse.blogspot.com/2011/01/givebweaway.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics