pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

marți, 4 ianuarie 2011

"stii ce ai putea face!!?"






da, am scapat de 2010. pentru noi nu a fost deloc frumos. nici 2009, cu atat mai mult 2010. acum ca am scapat ma pot uita inapoi oarecum detasata. si vad ca am adunat multa agresivitate. sper ca nu prea multa si sa reusesc sa ma adun constienta fiind de cata am semanat, totusi nu m-am putut abtine. cu toate acestea am avut multe intentii bune, pe care desigur nu le-am putut duce la indeplinire. pai da, se spune ca intentia conteaza, m-am convins ca nu. nu e suficient sa fii bun, trebuie sa fii capabil sa tii piept raului. pentru asta trebuie putere. si daca vreau sa vad rezultate, asta trebuie sa adun. o sa ma las la mana animalutelor mele deoarece am observat ca inspre asta se dezvolta.
in stilul meu bolnavicios de care am dat dovada si anul asta, mi-am consumat toata energia pe ideile mele, fara sa ascult ce nevoi au altii. sau mai pe scurt, "nu-ti convine, cauta la altcineva". insa in pofida pozitiei mele dorsale catre oameni, animalutele mele au inceput sa se converseze cu lumea, sa se integreze, si la naiba, eu nu tineam pasul. eu nu tin pasul cu timpul, cu timpurile, cu timpii. ma tem ca eu operez in alta lume, dar ma astept sa vad urmarile aici. singurul lucru e sa ma stapnesc sa primesc cum se cuvine sfaturile ce le primesc. stiu ca as putea face mai multe si stiu ca sunt deja oameni care asteapta si n-am nevoie de indulgente, ci de suturi. faptul ca pe altii ii inspira lucrurile ce reusim sa le terminam, ei bine, aici e o sursa de putere de care am nevoie ca de aer. cred ca mai mult ca de aer sau mai bine spus, decat mult si slab, mai bine putin si tare. cam acesta sa fie cuvantul de ordine anul acesta si cu toate gradele de comparatie in sus, purcedem inspre inca un an.
si daca tot am adus vorba de puterea binelui, as vrea ca aceasta sa treaca si pe la leti si zebruca, doua artizane care mi-au afectat anul ce-a trecut, si desigur le voi lua ca model si pentru acesta, caci prin felul lor de a fi mi-au adus aproape taramul de basm care ar trebui sa fie domeniul handmade. mai vreau s-o mentionez si pe jovis caci imi aduce aminte de mine cand aveam varsta ei, caci da, am inceput sa vorbesc de cei tineri la persoana a treia. si cu intarziere trebuie (pentru ca anu asta tehnica nu mi-i prietena si incaruntesc pana fac un update la o postare) sa-i amintesc si sa-i incurajez si pe monika si razvan de la mezoart, ca sunt un cuplu frumos si ca si noi, lucreaza si sunt mereu impreuna. deci, forta sa fie cu voi, dragilor, inclusiv cu cei pe care nu i-am mentionat.
asa ca planuri de an nou, n-avem. speranta mea e sa adunam putere sa investim lucrarile noastre cu eternul mesaj al iubirii creatoare, pfuh, ce extraterestru suna, a stiut mama de ce imi da nume cosmic. so, cosmo si flo va vrea un an frumos si mirific (imi place cuvantul asta), sa nu spun flo-cos, hmm...
anyway, admirati si voi ce mi-a adus mosu - in prima imagine e o stea facuta de incercare de ceva vreme, numa buna de implantat in brad si pisica rosie de la Cristina. doi: nuca dintre nucile de la Eliza, trei: clopotelul de care s-a indragostit flo de la Irina Tamasan si ultima: fulgi facuti de mine pentru mine desi i-am scos la vanzare si si-au luat succesul mai mult din privirile trecatorilor. desigur ca mi-am agatat si caii si iepurii in brad, dar la momentul pozarii erau in delegatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics