pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

vineri, 10 decembrie 2010

alt fel de evenimente

in ultimul timp mi-am facut un obicei de a scie in propria-mi fierbinteala si apoi a doua zi sa sterg. ca sa va explic de ce am atatea iesiri in ultimul timp ar trebui sa intru in detalii metafizice. acum am atins un moment de echilibru si ma pot explica. de doi ani incoace ma tot zbat sa patrund in tema timpului. fiecare facem asta intr-un fel sau altul, insa pentru mine e o super tentatie. si ca orice tentatie, e cu doua taisuri. cand ma musca, cand ma mangaie pe cap. iar eu nu reusesc sa-i identific constanta. adica nu reusesc sa anticipez. si ma ia valul si cand ma ia valul am reactiile astea, nu stiu inca, sa ma las dusa sau sa ma tin contra. imi dau seama ca v-am bagat in ceata cu ce spun aici, insa e necesar sa fac asta pentru cei care sunt sensibili la starile mele. sper ca asta sa-i dezlege si sa nu se astepte de la mine sa fiu intr-un fel ca sunt toate sansele sa-i dezamagesc. acuma is bine, acum arunc cu toate de pamant. arunc doar ce-mi dauneaza si voi nici sa nu va ganditi sa le ridicati. de aceea va scriu. daca pana acum mi-am folosit scrisul ca exercitiu artistic, faptul ca acum ma joc in mod real cu formele face din scris contra-arta. nu pot s-o tin intr-o feerie continua, am nevoie de un plus si un minus. pana acum scrisul l-am folosit la plus, dar am schimbat modificarea. plusul a devenit crosetul. voi sa va indretpati atentia la croset si nu la scris, bine? asta inseamna ca blogul acesta va castiga in imagine si imi voi desfasura scrisul pe celalat.
cam asta am vrut sa va transmit. as vrea cateodata sa puteti patrunde in viata mea interioara, deoarece acolo imi duc eu cel mai bine traiul. este foarte plina viata mea interioara si imi dau seama ca imi reduc foarte mult energia de la exterior. de aceea mi-e greu sa par intr-un fel. e un consum mare si inutil pentru mine sa-mi fac o imagine la exterior, adica exact ceea ce vede majoritatea. e o mare diferenta intre ceea ce vad in oglinda si realitatea mea. nu sunt atat de armonioasa ca sa echilibrez aceste doua nivele si imi pare rau ca voua va arat umbra a ceea ce sunt. asa ca va rog, daca puteti, sa ma priviti in si prin ochii a ceea ce fac. iata cum:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics