pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

luni, 28 februarie 2011

Tag - Get to know me

cum Jovis nu prea are cui sa-i trimita de-astea si cum mi s-a atras atentia ca vorbesc prea vag despre mine, ma gandesc cum ca pe aceasta cale oracala as putea impaca asteptarile, iata:

1. Are you named after anyone?
da, dupa fratele meu ca e mai mare, dar mama a primit exact ce si-a dorit: doi cosmici, cu siguranta acolo ne sunt mintle in cea mai mare parte a timpului. numele de fata are legatura cu oile, dar in ce priveste numele nou, animalul meu preferat e lupul, deci sunt bine destinata. e si pe baza de ce am fost si ce-am ajuns, ehh.

2. When was last time you cried?
ma ia cu oftat doar citind intrebarea, cred ca e ceva retoric aici sau sper. adica nu stiu altii cum sunt, dar eu am adunat atatea emotii negative ca mi-e rusine sa le tot arunc altora si cum apa este la fel de multa dintotdeauna...

3. Do you have kids?
desigur, o gramada. la care anume se refera intrebarea, la cei nascuti sau si facuti?

4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
hmm, cea mai buna intrebare. poate ca da, poate ca nu. deoarece acord tot mai putina energie exteriorizarii si socializarii incat nici nu fac efortul de a ma gandi in ce masura ma las la dispozitia celorlalti. exista insa niste mecanisme care nu au de-a face cu formalizarea: adica, daca nu dau semne ca va observ (si asta se intampla dees, chiar ieri am reusit o astfel de ignorare,) o palma peste ceafa isi face efectul. apoi niste butoni digitali amplasati pe umar imi declanseaza instant empatia si intuitia si ma gandesc ca din pricina aceasta as putea fi considerata o buna prietena. da, in acest caz disponibilitatea mea e maxima si neconditionata.
exista insa dificultati in identificarea acestor butoni si atunci se intampla un scurt-circuit in comunicarea dintre mine si ceilalti si cred urmarea fireasca, catalogarea si uitarea in respectiva categorie. aici consum destul de multa energie sa nu fie reciproc, caci nu? fiecare conteaza si nici o intalnire nu e intamplatoare...

5. Do you use sarcasm a lot?
doar cand il folosesc. cand nu-l folosesc, il pregatesc. cine simte ca i-as dauna prin aceasta modalitate de manifestare, sa se simta acum si aici avertizat.

6. Will you ever bungee-jump?
doar cand sunt sigura ca nu intind prea tare coarda

7. What's your favorite cereal?
cele hidratate si/sau incoltite. anul trecut, da, spargeam si eu seminte....

8. Whats the first thing you notice about people?
atitudinea...is foarte sensibila la agresivitatea interioara din cautatura, uneori mai sensibila decat autorul ei. aceasta e si una dintre cauzale pentru care de multe ori nu ma uit la oameni. si chestia asta devine un mix de punctul 4 cu pt 2 si desigur, propria-mi agresivitate care de multe ori nu suporta concurenta. mnoah, am si eu necunoscute

9. What is your eye color?
...asta e o provocare sa ne privim in ochi!? totusi, surprinderea culorii e destul de superficiala.

10. Scary movie or happy endings?
asta ori ii intrebare capcana ori inducere subliminala. cu toate aceastea intrebarile de pana acum n-au fost tampite, posibil ca autorul lor si-a aprins o tigara...

11. Favorite smells?
oricare n-are a face cu mancarea afectata de bacterii

12. Summer or winter?
tropical-mediteranean

13. Computer or television?
personal computer, ce naiba...

14. What's the farthest you've ever been from home?
me here. prefer sa calatoresc in timp. really! acum stiti ce aleg intre masina timpului si un avion. spun avion, caci nu mi-ar pune nimeni la dispozitie o racheta

15. Do you have special talents?
nu era mai simplu sa ne pui sa le enumeram, asa ieseau raspunsuri demne de a ne pierde vremea spre a le citi.

16. Where were you born?
aahahaha, iata dovada ca tigara tampeste. dar sunt multe alte cauze. eu de cinci ani probez niste prafuri care, credeti-ma, imi fura mintile, calupuri de memorie, cunostinte, chiar si comportamente. uneori cred ca mai bine nu ma lasam de fumat.

17. What are your hobbies?
nu-mi place sa treaca timpul greu si sa ma plictisesc, plictiseala e sora cu moartea, bu-hu!
adica numesc hobby orice are a face cu trecerea rapida a timpului, dar nici foarte repede, cred ca e clar...

18. Do you have any pets?
da, mi s-a prescris si am fost avertizata sa nu mai petrec atat de mult timp cu mine insami. altii au fost cu ideea, desigur, poate raresc momentele in care socialmente o iau pe ulei si dusa-s.

19. Favorite movie?
filme favorite. cred ar trebui sa spun care is: buun, pe primul loc este unul cu un tip blond cu carare pe mijloc (intre timp am aflat ca e william hurt), intr-o vreme stiam si cum se numeste, dar e cu un experiment antropologic. l-am vazut pe la 15 ani si de atunci il vizez. intre timp am diploma.
apoi charlie chaplin cu robert downey jr. si daca nu v-ati plictisit pana aici, nu urmeaza, ca am pus alea americane in fata ca tehnica de manipulare, insa ma inclin la any tarkovski si ostrov.
prefer sa nu ma uit la cele al caror end il anticipez in primele trei minute, deoarece devin aroganta.
apreciez insa multi actori si atunci fac cate un efort sa urmaresc filmele in care joaca chiar daca sunt cum sunt.
in schimb imi plac desenele animate, majoritatea. ma uit pe minimax cot la cot cu copiii. ultima data am invatat despre dinozauri.
P.S. is ofticata ca sunt atatea intrebari despre filme si niciuna despre carti? discrimare, draga! cartile, sa stiti sunt cele mai bune prietene ale omului. eu petrec mult timp cu ele...stergandu-le de praf. daca vreodata as fi obligata, dar obligata sa aleg intre a citi un roman siropos (si doamne multe paduri sunt taiete din pricina asta) si a urmari filmul, as alege sa scap cu chinul de o ora, doua maxim.la fel de bine prefer documentarele in fata beletristicii. din pricina asta l-am ratat pe dostoievski. da, i'm guilty, so shoot me. ca sa mai imi spal onoarea, sa stiti ca pot sa recit din eliade si inca alti cativa sau mai bine zis puteam, vezi pt 16, ca, noah, oare ce-am vrut sa zic?!

20. Do you have any siblings?
daca bine ma ajuta dictionarul online, unu mai mare.

21. What do you want to be when you grow up?
ce sa fiu? asta-i bataie de batjocura. poate cine vreau sa fiu! tot eu, dar mai des.

22. When was your first slow dance and the song?
asta-i interogatoriu, frate! intrebarea potrivita mie ar fi - cum te-a convins baiatul sa dansezi un blues cu el? raspunsul oricum s-a pierdut, nu mai stiu nici cine, nici cand, nici daca aveam incarcate licori
si iacata sunt tot aici, bine mersi.

23. Movies you dislike.
90% cu indulgenta. recent am primit vreo 100 si am putut urmari doar unul, dar nu l-as revedea.

24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?
pe toti, pentru mine oamenii sunt fascinanti in egala masura.

25. Who do you tag?
pe nimeni, desigur. si cu riscul de a mi se intampla o mare nenorocire opresc la mine orice mesaj care imi cere sa trimit mai departe la n prieteni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics