pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

joi, 1 decembrie 2011

deci...

nu mai stiu de unde sa adaug o postare noua. trebuie sa fac ordine pe aici, candva. trebuie sa fac ordine in general si in special, daca ma intelegeti. am cam ramas in urma cu artizanatul, desi am mai lucrat, o sa va arat curand, nu-i nici o graba. acum vreau sa va prezint doua evenimente la care in mod normal am fi participat, cum nu suntem normali va trimit pe voi. eu cam banuiesc ca deja stiti despre ce e vorba, dar sa vedem.
primul si cel dintai e artboutique. legatura e la pagina de facebook deoarece acolo se intampla ceva ce imi place mult si care imi trezeste poftele. fiecare participant selectat este prezentat frumos ca cei care sunt clienti fideli sa stie din timp la ce sa se astepte. si au de ce sa fie nerabdatori si ma bucur pentru asta. pe moment noi ne punem pofta in cui, desi ne arde rau, dar ne-a prins alta avalansa acum.
iata si posterul de prezentare. n-o sa ne vedem acolo, dar asta n-ar fi o problema mare pentru voi. ideea e sa inconjuram de produse deosebite, unicate lucrate cu drag si din pasiune. eu le numesc personalizate pe nevazute, doar pe simtite...


alt eveniment la care n-o sa ne vedem si nici nu ne-am fi vazut deoarece am fi ales Sibiul. de fapt e posibil sa ne vedem, ca suntem acasa si vom trece pe acolo. acolo vor fi Leti si Daria, Ana si cred ca mai multe cunostinte vechi, oricum Flora o sa afiseze lista cu participanti(cred). daca nu, ne bazam pe elementul surpriza.Turnul croitorilor e o locatie ecelenta si ma bucur ca Flora se incapataneaza sa adauge o noua editie.
nu uitati sa iesiti prin centru la expozitiile mesterilor populari. vor fi in zona toata luna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics