pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

sâmbătă, 26 mai 2012

ne vedem la Sibiu

fara surle si trambite,  din foisorul care in sfarsit a aparut pe google earth, dintre pisici si caini, gaini, ceapa, spanac si ciresii care nu s-au prins, dar nu ducem lipsa de fructe, si acum propozitia principala, da, revenim la mestesugurile noastre si ne pregatim sa dam fata din nou cu voi. unde altundeva decat la Sibiu. nu pot sa va arat acum afisele, desi ele exista, desigur nu e de vina internetul ce-l luam cu noi si e de mare viteza, i-oi fi transmis dansului astmul ca merge ce merge si isi da duhul, de la mine a cam plecat, bastutele imi sunt sunt inca pretene apropiate, ca deh! s-a pus polenul in miscare.


si acum ceea ce vroiam sa va spun:
1-3 iunie la targul de jucarii organizat desigur de Muzeul Astra. intrati aici pentru info
8-10 iunie jubileul Artboutique, adica v.10, unde ne marcam  prezenta. da, ne-a fost dor.

n-o sa va lovim cu atatea noutati cate le-am gandit, ci cate am apucat... o sa vedeti insa o evolutie, la mine, ca flo se cheama diversificare. si, tineti-va bine, m-am apucat de bijuterit, am mai avut incercari ce-i drept, le-am continuat, si ...stiti ce? lasam restul ca surpriza, consilierul de marketing m-a sfatuit sa nu demasc nimic. si in stilu-mi caracteristic, surpriza va fi daca voi reusi sa o finalizez, e deja pe hartie, sa vad cum o s-o innod.

mda, si inca ceva, un fost coleg de faculta care acum canta, nu e singurul, un altul si-a gasit aceeasi vocatie, da, acest coleg va concerta in 2 iunie taman la Sibiu, aveti info pe facebook, trupa e Ashena.


si-iu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics