pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

marți, 4 decembrie 2012

intre timp


Oriunde am merge, cu oricine am fi, oricat si oricum ar dura, de un lucru mi-am dat seama...dintr-o boala cronica nu mergi in concediu. O iei cu tine zi de zi peste tot. Eu am avut parte insa de o binecuvantata vacanta de vara. si intr-o stare de vacanta am facut lucruri neobisnuite : am coborat in gradina, am sapat, am plivit, am plantat, am urcat dealuri, am fugit, am lucrat mult. In ceea ce priveste crosetul, am gandit, am imaginat, am creat, am planificat. Pentru ca da, e pe baza de emotii. Crosetul pentru mine nu e o metoda de relaxare si joaca, ar putea fi daca as avea mai multe astfel de vacante. De altfel promisiunile si surprizele cu care tot amenint vin din starea in care imi pot tine in frau emotiile si corpul nu mi-o ia razna. Am dus la indeplinire cateva dorinte, pe altele le tot aman sau le las deoparte cand alte fete talentate isi prezinta variantele lor la tema respectiva. Nu duc lipsa de idei, dar duc lipsa de altceva, acel ceva care m-ar ajuta sa le aplic.
Experienta mea cu crosetul insa e alta, pentru mine crosetul e terapeutic. Impulsiv si compulsiv fac aceleasi lucruri deja probate. In my full time, nu prea merge cu experimente. Nu ma plictisesc deoarece si evoluez intre timp. Si diversific. De fiecare data uit ce culori am folosit inainte si ma apuc de potrivit, am norma pe ore, inutila as spune deoarece veci nu o respect si intre timp ma gandesc la cate si cate as putea face. Toate au o insemnatate, mereu o iau de la inceput si mereu imi caut rabdarea, perseverenta, puterea. O fac intuitiv dar si constient. De pilda abia acum am aflat ce corespondenta au aceste calitati cu lumea animala. In mod simbolic sunt acele animalute pe care le fac iar si iar. Si cred ca o sa continuu mult si bine. Acum am in proba inca ceva, va dau cateva indicii, desene animate, pasare inchisa intr-o colivie, dar care reuseste sa se salveze si sa-si bata joc de prigonitorii sai. Nu, nu e autoportret, eu nu-mi cunosc calaii. 
Va las cu niste imagini noi. in postarea urmatoare vin cu stiri, nu despre noi, in general....





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics