pur si simplu. cine are indemanare stie ca nu-i usor. cine are talent stie cat e de placut.
sunt cadouri pentru suflet, care pana la urma au si un pret.

marți, 4 decembrie 2012

stiri de decembrie

de prin septembrie pana cand desigur am cedat fizic, noi am fost prezenti pe Matei, cu Asociatia Mesterilor Populari Clujeni, am mentionat candva ca fac parte din asociatie. si cum mie imi place sa fie ordine la locul de lucru, m-am nevoit sa lucrez un pic la imaginea lor. am adunat multe materiale de prezentare cu ocazia editarii unui album al mesterilor in colaborare cu centrul si cu ocazia deschiderii paginii de facebook.
ca stire pentru mesteri va spun doar ca sunt omniprezenti pe matei si la alte evenimente care se intampla de ceva ani.
insa mie mi s-a trezit iar cheful de made in cluj. si cu bucurie va spun ca nu numai mie si se misca lucrurile. s-au deschis doua magazine si se organizeaza multe targuri si expozitii diverse. cum am fost plecati si cum eu sunt vesnic out of order nu vi le pot enumera acum.
dar am sa va spun despre cateva. de ce mentionez doar doua magazine, cand poate sunt mai multe. deoarece sunt puse la cale de fete dintre noi, artizani. aceeasi conditie o am si pentru evenimentele pe care vi le prezint. primul magazin si cel care are deja vechime si pe care personal inca nu l-am vizitat este Happy Decor Boutique. da, este romanesc si este in Cluj, nici eu n-as fi zis...apoi e Oranjerie, extrem de proaspat din toate punctele de vedere. la anul va fi proaspat doar la prezentare si nu si la vechime.
si cand prezint ceva, nu poate lipsi din luna cadourilor ArtBoutique, cu a jdemia editie. vom lipsi si de data aceasta din doua motive, ca mie mi-s iar pasii numarati si cel mai important, n-am apucat sa ne pregatim suficient ca sa ne aratam la fata in Sibiu. urmariti prezentarea participantilor si veti intelege ce spun...
mai e Craciun cu Stil, un eveniment local elegant deoarece se intampla tot la Turnul Croitorilor. are deja vechime si asta nu poate decat sa ma bucure. nu stiu inca daca vom participa.
daca m-ati intreba unde ne gasiti luna aceasta, n-am raspuns. nu stiu unde si cand vom iesi, suntetm obligati sa mergem pe spontaneitate, deoarece si starea mea fizica este la fel de spontana si nu-mi pot lua nici un angajament. iar flo are tot mai putina rabdare...asa ca in principal vom fi acasa, vom lucra sa nu o luam razna, primim cu mare drag vizite. insa in caz de apocalipsa financiara ne vom refugia iar la Cojocna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Web Statistics